Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17784
Назва: | Зміст і структура рефлексивних умінь майбутнього вчителя |
Автори: | Білоконний, С.П. |
Ключові слова: | рефлексивні уміння вчителя reflexive skills of teachers педагогічна діяльність pedagogical activity професійні педагогічні уміння professional pedagogical skills готовність до професійної діяльності readiness for professional activity |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі формування рефлексивних умінь студентів педуніверситетів. Ці вміння є одним з важливих показників готовності майбутніх учителів до професійної діяльності Визначено зміст і структуру рефлексивних умінь. Сформованість рефлексивних умінь дозволить вчителеві успішно реалізувати на практиці власний творчий потенціал. |
Опис: | The article is devoted to the problem of developing reflective skills of pedagogical university students.These skills are the important indicators of future teachers preparedness for their professional activity. The contents and structure of reflective skills are defined. The development of these skills will give the teacher possibility to realize creative potential successfully in practical activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17784 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
bilokonij.pdf | 77,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.