Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/17742
Title: Нечеткая модель управления качеством банковских услуг
Other Titles: Нечітка модель управління якістю банківських послуг
The fuzzy control model of the banking services quality
Authors: Замула, Алина Александровна
Zamula, Alina Alexandrovna
Замула, Аліна Олександрівна
Keywords: банк, управление, нечеткая логика, моделирование
банк, управління, нечітка логіка, моделювання
bank, management, fuzzy logic, modeling
Issue Date: 2012
Publisher: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Citation: Замула А. А. Нечеткая модель управления качеством банковских услуг / А. А. Замула // Искусственный интеллект. – 2012. – № 2. – С. 89-94.
Series/Report no.: ;№2
Abstract: В статье разработана модель нечеткого управления качеством банковских услуг как основного фактора конкурентоспособности финансового учреждения для дальнейшего использования и интеграции в модель интеллектуального управления банковской деятельностью.
Description: In this paper the model of fuzzy control quality of banking services as the main factor of competitiveness of the financial institution for further usage and integration into the model predictive control of banking activities was developed.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17742
ISSN: 1561-5359
Appears in Collections:Наукові публікації у фахових виданнях кафедри системного аналізу та моделювання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья_Замула А.А..pdf471,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.