Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17736
Назва: | Исторические трансформации представлений о безопасности и задачи образовательных систем |
Автори: | Крамер, В. |
Ключові слова: | безопасность человека human security информационная безопасность information security задачи образовательных систем tasks of the educational systems обеспечение жизнедеятельности ensure viability психологическая безопасность psychological security |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються завдання освітніх систем, спрямовані на забезпечення інформаційної й психологічної безпеки особистості, без чого рішення завдання самоактуалізації особистості не представляється можливим, оскільки цей процес вимагає повної усвідомленості всіх аспектів життєдіяльності. Проблематика питання розглянута в історичному аспекті з урахуванням зміни наукових парадигм. |
Опис: | The problems of educational systems directed to information and psychological security enforcement are viewed because person's self-actualization problem solving isn't possible without this aspect as long as the process of self-actualization demands full awareness of all aspects of life activity. The range of problems is considered in historical aspect taking into account scientific paradigm change. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17736 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kramer.pdf | 63,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.