Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17615
Назва: | Методика діагностики спрямованості реакцій агресії учнів проти соціального оточення |
Автори: | Ломова, Т.О. |
Ключові слова: | агресивна поведінки |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер.:Педагогіка, психологія, соціологія. – 2010. – Вип. 8 (174). – С. 172-177 |
Короткий огляд (реферат): | Запропоновано експериментальну методику для експрес-діагностики спрямованості агресивних реакцій учнів проти соціального оточення. Стимульний матеріал складається з 64 питань. Одна частина питань побудована як елемент техніки письмового (соціологічного) опитування і призначена для виявлення ставлення (кількість доброзичливих й недоброзичливих установок) досліджуваного до вчителів, однолітків, батьків. Інша частина – подана у вигляді непрямих питань і питань-сюжетів, у яких закладений механізм "провокації". |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17615 |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья для соц.журнала№2 УДК 159.docx | 37,1 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.