Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17615
Назва: Методика діагностики спрямованості реакцій агресії учнів проти соціального оточення
Автори: Ломова, Т.О.
Ключові слова: агресивна поведінки
Дата публікації: 2010
Видавництво: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер.:Педагогіка, психологія, соціологія. – 2010. – Вип. 8 (174). – С. 172-177
Короткий огляд (реферат): Запропоновано експериментальну методику для експрес-діагностики спрямованості агресивних реакцій учнів проти соціального оточення. Стимульний матеріал складається з 64 питань. Одна частина питань побудована як елемент техніки письмового (соціологічного) опитування і призначена для виявлення ставлення (кількість доброзичливих й недоброзичливих установок) досліджуваного до вчителів, однолітків, батьків. Інша частина – подана у вигляді непрямих питань і питань-сюжетів, у яких закладений механізм "провокації".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17615
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья для соц.журнала№2 УДК 159.docx37,1 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.