Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17554
Назва: | Роль проміжних ланок імплікаційних модельних ланцюжків у формуванні професійного інтелекту майбутніх педагогів |
Автори: | Босін, М.Є. Рикова, Л.Л. |
Ключові слова: | модельні ряди model series професійна інтуїція professional intuition імплікаційний ланцюжок моделей implikatsiynyy chain models професійний інтелект педагога professional intelligence teacher |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | В роботі на конкретних прикладах розглянуті різні варіанти модельних рядів, що з'єднують реперні (класичні) моделі. Показано, що сам процес створення таких рядів стимулює багатогранну структуру пізнавальних актів, розвиток професійної інтуїції і, в цілому, зростання інтелекту студентів. |
Опис: | In this work different variation of model lines, which connect rapper (classical) models are considered on the definite examples. It's shown here, that the process of making such lines stimulates many-sided structure of cognitive act, development of professional intuition and, generally, the development of student's intelligence. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17554 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
bosin.pdf | 117,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.