Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17522
Назва: Теоретичний аналіз професійної діяльності викладачів у вищій школі
Автори: Богдан, Ж.Б.
Ключові слова: аналіз педагогічної діяльності
analysis of pedagogical activity
професійна діяльність викладача
professional activity of a teacher
педагогічна професія
pedagogical profession
професійне вигоряння
professional burnout
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено теоретичному аналізу проблеми педагогічної діяльності у вищій школі. У сучасній психологічній науці накопичено багатий фактичний матеріал про функції, структуру й особливості діяльності викладачів. Зроблено висновок про актуальність дослідження проблеми підвищення ефективності педагогічної діяльності за допомогою методів оптимізаціїроботи викладачів.
Опис: The article is devoted to the theoretical analysis of the problem of teaching in higher education. In modern psychological science has accumulated a wealth of factual material about the functions, structure and characteristics of teachers. The conclusion about the relevance of research on improving the efficiency of educational activities using methods optymizatsiyiroboty teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17522
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bogdan.pdf73,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.