Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Назва: | Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу |
Автори: | Лосєва, Н.М. |
Ключові слова: | герменевтичний підхід hermeneutic approach педагогічна герменевтика teaching hermeneutics ціннісні настанови викладача valuable guidance teacher розуміння understanding діалогічне спілкування dialogic communication |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Доведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі. |
Опис: | It proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
loseva.pdf | 64,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.