Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Назва: Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу
Автори: Лосєва, Н.М.
Ключові слова: герменевтичний підхід
hermeneutic approach
педагогічна герменевтика
teaching hermeneutics
ціннісні настанови викладача
valuable guidance teacher
розуміння
understanding
діалогічне спілкування
dialogic communication
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): Доведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі.
Опис: It proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
loseva.pdf64,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.