Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17503
Назва: Проблема інформаційної компетентності і компетентнісний підхід у психолого-педагогічній науці
Автори: Пєйчева, Л.Д.
Ключові слова: психолого-педагогічна наука
psycho-pedagogical science
компетентність
competence
інформаційна компетентність студентів
information competence of students
професійна діяльність
professional activities
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються підходи вчених до визначення компетентності та інформаційної компетентності Визначається місце інформаційної компетентності в системі ключових компетентностей особистості Підкреслюється важливість формування інформаційної компетентності студентів для ефективної професійної діяльності в умовах сучасного інформаційного суспільства.
Опис: Approaches of scientists to determination of competence and informational competence are analyzed in the article. The place of informational competence in the system of person's key competences is defined. The importance of students informational competence formation for future efficient professional activity in terms of modern informational society is emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17503
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pejcheva.pdf74,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.