Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1732
Назва: | Опорні конспекти як засіб організації самостійної роботи студентів |
Автори: | Рукас, Т.П. |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний спеціаліст з вищою освітою повинен мати навички самостійної, швидкої орієнтації в інформаційних джерелах, володіти методами ущільнення інформації та прийомами пристосування до змін наукового знання. Формуванню цих навичок сприяє організація лекційних занять із використанням опорним конспектів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1732 |
Розташовується у зібраннях: | Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Опорні конспекти як засіб організації самостійної роботи студентів.pdf | 298,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.