Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/17317
Title: Світовий ринок нафти: вибір інструментарію пізнання
Other Titles: World oil market: the choice of learning tools
Мировой рынок нефти: выбор инструментария познания
Authors: Кратт, Олег Адольфович
Keywords: кон'юнктура, світовий ринок нафти, інструментарій пізнання, видобуток нафти, попит, пропозицiя, ряди динамiки
market trends, world oil market, learning tools, oil production, oil supply, demand, dynamic series.
Issue Date: 2009
Publisher: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна.
Citation: Кратт О.А. Світовий ринок нафти: вибір інструментарію пізнання / О.А. Кратт // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна – Донецьк: ДВНЗ ДонНТУ, 2009. – Вип. 37-2. – С.89-93.
Abstract: Надано комплекс методів наукового пізнання кон'юнктури світового ринку нафти. Теоретичною базою виступають: розуміння природи світового ринку нафти, з'ясування суті кон'юнктури товарних ринків, семантики світового ринку нафти. У ході побудови комплексу сформовано інформаційну базу, визначено напрями дослідження, встановлено прийоми і методи вивчення кон'юнктури світового ринку нафти.
Description: A set of learning tools for investigation of the world oil market is given in the article. As a theory base are taken the following issues: understanding the nature of the world oil market, realizing the essence of the commodities market trends, semantics of the world oil market. In order to develop learning tools the information base was formed, directions of investigation were defined, methods and techniques of world oil market investigation were determined.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17317
ISSN: УДК 622.323:338.12.07
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кратт О.А._39.doc105,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.