Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17241
Назва: Определение понятия "конъюнктура рынка"
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Дата публікації: 2003
Видавництво: Донецьк: Вид-во ДонНТУ
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Определение понятия "конъюнктура рынка" [Текст] / О.А. Кратт // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер.: економічна. Вип. 56. – Донецьк: Вид-во ДонНТУ, 2003. – С.195-201
Короткий огляд (реферат): Конъюнктура рынка – понятие, выражающее результат взаимодействия спроса и предложения. Она отражает диалектику спроса и предложения, которая является движущей силой рыночного механизма саморегулирования. Исследование конъюнктуры позволяет понять такие явления товарного обращения, как неравновесие, стихийность и цикличность.
Опис: Market condition - the concept expressing result of interaction of a supply and demand. It reflects dialectics of a supply and demand, which is driving force of a market mechanism of self-regulation. Research of a conjuncture allows understanding such tendencies of the commodity reference, as absence balance, spontaneity and cyclonite.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17241
ISSN: УДК 339.13.017
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт О.А._8.doc102 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.