Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17229
Назва: Типізація об’єктів кон’юнктурних досліджень
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Дата публікації: 2003
Видавництво: Схід
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Типізація об’єктів кон’юнктурних досліджень [Текст] / О.А. Кратт // Схід. – 2003. – №2 (52). – С.17-20.
Короткий огляд (реферат): Кон'юнктура є відображенням ринкових явищ. Структуру параметрів об'єкта кон'юнктурних досліджень обумовлено галузевою, територіальною і часовою характеристиками явищ. Кон'юнктурні параметри мають рівні. Співвідношення рівнів визначає межі типу об'єкта дослідження. Тип об'єкта дослідження є еволюційною одиницею ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17229
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.doc1,15 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.