Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17176
Назва: Методика проведення бенчмаркінгового аналізу для виділення непрофільних функцій промислового підприємства
Автори: Усова, Анна Владимировна
Усова, Ганна Володимирівна
Usova, Anna
Ключові слова: бенчмаркінг
бізнес-процес
ефективність
промислове підприємство
benchmarking
business process
efficiency
industrial enterprise
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецьк, СПД Купріянов В.С.
Бібліографічний опис: Науковий журнал «Інтелект XXI»: №1/2 ‘ 2009. – Донецьк: СПД Купріянов В.С., 2009 – С. 86-92
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні види та завдання бенчмаркінгу як інструмента досягнення конкурентних переваг. Розроблена методика виділення непрофільних функцій підприємства для передачі їх в аутсорсинг підприємствам, що є більш успішними в їх виконанні. Визначено зростаючу роль цього питання в сучасних умовах розвитку економіки України.
Опис: Reviewed basic means and goals of benchmarking as the instruments to achieve competitive advantages. Developed the methodology of marking out non-core enterprise functions with subsequent outsourcing and delegation to the enterprises which will be more successful in their execution. Determined the increasing role of the topic under the modern conditions of Ukrainian economy development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17176
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика проведення бенчмаркінгового аналізу.pdf133,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.