Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16987
Назва: Підготовка вчителя-філолога (інтегративний аспект)
Автори: Демченко, Л.А.
Ключові слова: вчитель філолог
teacher philologist
психолого-педагогічна компетентність
psychological-pedagogical competence
професійна підготовка вчителя
teacher training
інтеграція знань
integration of knowledge
Дата публікації: 2008
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Короткий огляд (реферат): Ефективне накопичення умінь та павичок майбутнього вчителя-філолога залежить від таких чинників: високий рівень знань спеціальних дисциплін, психолого-педагогічна компетентність. Ці компоненти є обов'язковими складовими системи підготовки майбутніх словесників. Правильно організований процес навчання студентів, прямо пропорційний ефективному кінцевому результату.
Опис: Efficient accumulation of skills and the skills of a future teacher-philologist depends on such factors: the high level of knowledge of special subjects and psychological-pedagogical competence. These components are the obligatory components of the system of training of future. The correctly organized the training process of the students, is directly proportional to the effective end result.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16987
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
демченко.pdf105,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.