Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1677
Title: ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГІРНИЧОДОБУВНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ КОМПЛЕКСНОГО ВИКОРИСТАННЯ НАДР
Authors: Шафоростова, Марина Николаевна
Keywords: диверсификация хозяйственной деятельности
Issue Date: 2011
Publisher: ДонДУУ
Citation: Шафоростова М.М. Диверсифікація господарської діяльності гірничодобувних підприємств на основі комплексного використання надр / М.М. Шафоростова // Зб. наук. пр. ДонДУУ «Державні механізми управління природокористуванням»: серія «Державне управління», т. XII, вип. 181. – Донецьк: ДонДУУ, 2011. – С. 199-209.
Series/Report no.: УДК 622:658;
Abstract: Обоснована диверсификация хозяйственной деятельности горнодобывающего предприятия на основе комплексного использования недр с целью перехода от монопродуктового до полипродуктового производства. Предложены направления повышения эффективности эколого-экономической деятельности и ресурсосбережения на предприятиях горнодобывающей отрасли. Обгрунтовано диверсифікацію господарчої діяльності гірничодобувного підприємства на основі комплексного використання надр з метою переходу від монопродуктового до полі продуктового виробництва. Запропоновано напрямки підвищення ефективності еколого-економічної діяльності та ресурсозбереження на підприємствах видобувної галузі. The diversification of economic activities of the mining enterprise on the basis of complex use of bowels for the purpose of transition from monogrocery before polygrocery manufacture is proved. Directions of increase of efficiency ecological and economic activities and savings of resources at the enterprises of mining branch are offered.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1677
Appears in Collections:Статті кафедри природоохоронна діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шафоростова_сборник ДонДУУ_11.pdf56,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.