Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16768
Назва: Вплив корпоративної культури ВНЗ на формування потреби у самореалізації та розвиток творчого потенціалу студентів
Автори: Медведєва, О.А.
Ключові слова: корпоративна культура ВНЗ
corporate culture of the University
творчий розвиток студентів
creative development of students
самореалізація особистості
self-realization of personality
Дата публікації: 2008
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується вплив корпоративної культури ВНЗ на потреби в самореалізації та творчому розвитку студентів. Наведені результати дослідження корпоративної культури студентської групи. Показано, що в групах з високим рівнем корпоративної культури такі високі цінності як самореалізація і творчість мають найвище значення.
Опис: This article analyzes the impact of corporate culture on university self-actualization needs and creative development of students. The results of the study of the corporate culture of the student group. Shown that groups with high levels of corporate culture such high values of both self and work with the highest importance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16768
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
медведева.pdf170,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.