Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16684
Назва: | Підходи до визначення функцій освіти |
Автори: | Бочаров, В.В. |
Ключові слова: | функції освіти function of education система освіти education system функціональний аналіз освіти functional analysis of education соціологія освіти sociology of education |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті основні підходи до визначення функцій освіти. Показана неточність розуміння авторами різниці між функціями та завданнями освіти. Зроблений висновок про непридатність спроб виділення й аналізу функцій освіти для формування основи концептуальної моделі її вивчення. |
Опис: | The article describes the main approaches to defining the functions of education. Shown inaccurate understanding of the authors of the difference between the functions and objectives of education. The conclusion of unfitness attempts extraction and analysis functions of education to form the basis of a conceptual model to study it. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16684 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бочаров.pdf | 67,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.