Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16684
Назва: Підходи до визначення функцій освіти
Автори: Бочаров, В.В.
Ключові слова: функції освіти
function of education
система освіти
education system
функціональний аналіз освіти
functional analysis of education
соціологія освіти
sociology of education
Дата публікації: 2008
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні підходи до визначення функцій освіти. Показана неточність розуміння авторами різниці між функціями та завданнями освіти. Зроблений висновок про непридатність спроб виділення й аналізу функцій освіти для формування основи концептуальної моделі її вивчення.
Опис: The article describes the main approaches to defining the functions of education. Shown inaccurate understanding of the authors of the difference between the functions and objectives of education. The conclusion of unfitness attempts extraction and analysis functions of education to form the basis of a conceptual model to study it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16684
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бочаров.pdf67,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.