Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16680
Title: Критерії ефективного постійного професійного розвитку вчителів у Великій Британії
Authors: Бойко, В.В.
Keywords: постійний професійний розвиток
continuous professional development
британські педагоги
British teachers
підготовка педагогічних кадрів
training of teachers
безперервна освіта
continuing education
Issue Date: 2008
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Abstract: У статті розглядається поняття «постійний професійний розвиток» в розумінні британських педагогів та визначаються критерії його ефективності.
Description: The article deals with the concept of "continuous professional development" in terms of British teachers and the criteria of its effectiveness.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16680
Appears in Collections:Випуск 2(133)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
бойко.pdf80,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.