Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16617
Назва: ДИДАКТИЧШ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ З ПРЕДМЕТІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ.
Автори: Ковальська, О.В.
Пономаренко, Т.В.
Ключові слова: дидактичні умови
didactic conditions
естетичний цикл
aesthetic cycle
мотиваційний компонент
motivational component
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): In the article by Kovalska O.V. and Ponomarenko T.V. the basic didactic conditions of notions forming at the lessons of aesthetic cycle in the 5 – 9th forms have been analized, In particular successional strucher of the procies, intersubjective correlation, motivational component, reliance on the pupil experience, development of cognitive projects with the purposeof their mastering and notion understanding.
Опис: В статті Ковальської О.В., Поиомаренко Т.В. аналізуються основні дидактичні умови формування понять на уроках з предметів естетичного циклу в 5-9-х класах, зокрема, поетапність процесу, між предметний зв'язок, мотиваційний компонент, опора на досвід школяра, створення пізнавальних завдань з метою закріплення, засвоєння понять.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16617
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kovalska.pdf73,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.