Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16109
Назва: Оптимізація складу бітумів, модифікованих вторинним поліетиленом високого тиску
Інші назви: Оптимизация состава битумов, модифицированных вторичным полиэтиленом высокого давления
Optimization of the Bitumen Composition Modified by the Second Polyethylene of High Pressure
Автори: Гончаренко, Валентин Валентинович
Ромасюк, Євген Олександрович
Дрожжин, Дмитро Миколайович
Логвинюк, Н.С.
Гончаренко, Валентин Валентинович
Ромасюк, Евгений Александрович
Дрожжин, Дмитрий Николаевич
Логвинюк, Н.С.
Goncharenko, Valentin Valentinovich
Romasyuk, Evgeniy Aleksandrovich
Drozhzhin, Dmitriy Nikolayevich
Logvinyuk, N.S.
Ключові слова: БІТУМ
ПОЛІМЕР
ВТОРИННИЙ ПОЛІЕТИЛЕН ВИСОКОГО ТИСКУ
МОДИФІКАЦІЯ
ФІЗІКО-МЕХАНІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ
ОПТИМІЗАЦІЯ
БИТУМ
ПОЛИМЕР
ВТОРИЧНЫЙ ПОЛИ- ЭТИЛЕН ВЫСОКОГО ДАВЛЕНИЯ
МОДИФИКАЦИЯ
ФИЗИКО-МЕХАНИЧЕСКИЕ СВОЙСТВА
ОПТИМИЗАЦИЯ
BITUMEN
POLYMER
SECOND POLYET- HYLENE OF HIGH PRESSURE
MODIFICATION
PHYSICAL AND MECHANICAL PROPERTIES
OPTIMIZATION
Дата публікації: 21-жов-2011
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Гончаренко В.В., Ромасюк Є.О., Дрожжин Д.М., Логвинюк Н.С. Оптимізація складу бітумів, модифікованих вторинним поліетиленом високого тиску / В.В. Гончаренко, Є.О. Ромасюк, Д.М. Дрожжин, Н.С. Логвинюк / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 2(13). – С. 129-135.
Короткий огляд (реферат): На основі теоретичних та експериментальних досліджень доведено можливість використання вторинного поліетилену високого тиску в якості модифікатора нафтового дорожнього бітуму. Введення вторинного поліетилену у кількості до 4 % дозволило перевести модифікований бітум у більш в’язку марку з підвищеним значенням температури розм’якшення та еластичності, проте подальше збільшення концентрації полімеру не рекомендується, тому що це призводить до різкого структурування в’яжучого.З використанням метода експериментально-статистичного моделювання встановлена область оптимального складу полімер-модифікованого в’яжучого.
Опис: The possibility of the high pressure second polyethylene use as a modifier of the paving bitumen on the basis of theoretical and experimental researches is proved. The injection of the second polyethylene at the rate up to 4 % allowed changing the modified bitumen in more viscid mark with the increased temperature value of softening and elasticity, however the following increase of the polymer concentration is not recommended, because it leads to the sudden structuring of the binding substance. With the use of the experimental and statistical simulation method the segment of the polymeric modified binding substance optimal composition is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16109
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Проектування доріг і штучних споруд"
№2 (2011-13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончаренко В.В., к.т.н., Ромасюк Є.О., Дрожжин Д.М., Логвинюк Н.С..pdf615,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.