Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/16099
Название: Експериментально-дорожні дослідження впливу внутрішнього тиску в пневматичних шинах на вибіг автомобіля
Другие названия: Экспериментально-дорожные исследования влияния внутреннего давления в пневматических шинах на выбег автомобиля
Experimental Highway Researches of the Influence of Pneumatic Tire Internal Pressure on the Car Runout Test
Авторы: Арефін, Ю.В.
Ларин, О. М.
Ларин, О. O.
Субочев, О.І
Арефин, Ю.В.
Ларин, А. Н.
Ларин, А. А.
Субочев, А.И.
Arefin, Yu.V.
Larin, А.N.
Larin, А.А.
Subochev, O.I.
Ключевые слова: ПНЕВМАТИЧНА ШИНА
ВИБІГ АВТОМОБІЛЯ
ДОРОЖНІ ВИПРОБУВАННЯ
ПНЕВМАТИЧЕСКАЯ ШИНА
ВЫБЕГ АВТОМОБИЛЯ
ДОРОЖНЫЕ ИСПЫТАНИЯ
PNEUMATIC TIRE
CAR RUNOUT TEST
DRIVING TESTS
Дата публикации: 12-дек-2011
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Арефін Ю.В., Ларин О.М., Ларин О.О., Субочев О.І. Експериментально-дорожні дослідження впливу внутрішнього тиску в пневматичних шинах на вибіг автомобіля / Ю.В.Арефін, О.М.Ларин, О.О. Ларин, О.І.Субочев //Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2011. - №2(13). – С. 88-91
Краткий осмотр (реферат): Представлено результати дорожніх випробовувань пневматичних шин з дослідження впливу їх експлуатаційних характеристик на вибіг автомобіля. Наведено порівняльний аналіз впливу внутрішнього тиску в пневматичних шинах на вибіг автомобіля. Проаналізовано механізм формування отриманих залежностей.Визначено вплив деформації шини на формування опору коченню в пневматичних шинах, а також на утворення динамічного радіуса колеса легкового автомобіля.Запропоновано схему проведення діагностування технічного стану пневматичних шин за результатами вибігу автомобіля.
Описание: The results of driving tests of pneumatic tires on the effect of their performance characteristics on the car runout test are presented. The comparative analysis of the effect of internal pressure in pneumatic tires on the car runout test is given. The mechanism of formation of obtained dependence is analyzed. The influence of the tire deformation on the formation of the tire rolling resistance in pneumatic tires and on dynamical radius of wheel of the car is defined. The scheme for diagnostics of technical state of pneumatic tires is proposed on the base of the car runout tests results.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16099
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2011-13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Арефін1 Ю.В., Ларін2 О.М., д.т.н., Ларін3 О.О., к.т.н., Субочев4.pdf758,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.