Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/15747
Название: Квантифікація як метод сегментації ринку послуг вищої освіти
Другие названия: Quantification as a method of segmentation of the market for higher education
Авторы: Кратт, Олег Адольфович
Слоква, Марина Григорівна
Kratt, Oleg
Slokva, Maryna
Ключевые слова: ринок послуг вищої освіти, специфічні риси, сегментація, квантифікація
market services higher education, specific traits, segmentation, quantification
Дата публикации: 2001
Издательство: Схід
Библиографическое описание: Кратт О.А. Квантифікація як метод сегментації ринку послуг вищої освіти / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Схід. – 2001. – №5(42). – С.15-20.
Краткий осмотр (реферат): Для успішної діяльності на ринку, взагалі, та ринку послуг вищої освіти, зокрема, суб’єктам необхідна інформація. Яку може бути отримано шляхом проведення маркетингових досліджень, власне сегментації. Даному ринку притаманні специфічні риси, які необхідно брати за основу при здійсненні сегментації. Це можливо завдяки використанню методу квантифікації.
Описание: For successful activity on the market in general and higher education services market, in particular, the actors need information. Which can be obtained by conducting market research, segmentation. This market is characterized by specific features that need to be taken into account in the implementation of segmentation. This is possible thanks to the use of the method of quantification
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15747
ISSN: УДК 338.46
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кратт, Слоква2.pdf133,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.