Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/15745
Название: Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки
Другие названия: Modern paradigm of marketing as reflection of social transformations of market economy
Авторы: Кратт, Олег Адольфович
Слоква, Марина Григорівна
Kratt, Oleg
Slokva, Maryna
Ключевые слова: соціально орієнтована ринкова економіка, концепції маркетингу, соціально-етичний маркетинг
socially guided market economy, conceptions marketing, social-ethical marketing
Дата публикации: 2004
Издательство: Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля
Библиографическое описание: Кратт О.А. Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Маркетинг : теорія і практика : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В.Даля, 2004. – С.120-128.
Краткий осмотр (реферат): Проголошення курсу на побудову соціально орієнтованої ринкової економіки в Україні обумовлює актуальність розгляду питань, що стосуються особливостей його реалізації. Найбільш адекватною до настанов обраного курсу виступає така маркетингова парадигма як соціально-етичний маркетинг. Унікальність розвитку вітчизняної економіки обумовлює специфічність впровадження маркетингових принципів у господарську діяльність. Тому розгляд принципових основ соціально-етичного маркетингу необхідно з метою виявлення ступеня відповідності прийнятих в теорії умов настановам вітчизняної господарської практики.
Описание: The declaration of a rate on construction of socially guided market economy in Ukraine causes a urgency of consideration of questions concerning features of his realization. By most adequate to installations of the elected rate such acts marketing paradigm as social-ethical marketing. The uniqueness of development of domestic economy predetermines specificity of introduction of marketing principles in economic activity. Therefore consideration of basic bases social-ethical of marketing is necessary with the purpose of revealing a degree of conformity of the conditions, accepted in the theory, for installations of domestic economic practice.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15745
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кратт,Слоква1.pdf109,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Кратт,Слоква1.pdf109,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.