Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15406
Назва: Система мониторинга для анализа удовлетворенности и лояльности потребителей
Автори: Хамидуллина, Е.Д.
Годла, А.С.
Журавлева, О.И.
Губенко, Н.Е.
Дата публікації: 19-вер-2012
Видавництво: Донецкий национальный технический университет
Серія/номер: Информатика и компьютерные технологии;VIII
Короткий огляд (реферат): В статье дается анализ оценки удовлетворенности потребителя. Рассматриваются аргументы, указывающие на важность сохранения удовлетворенных клиентов для предприятия. Разработана схема, описывающая все этапы на пути достижения цели предприятия - удовлетворить как можно больше клиентов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15406
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9_Хамидуллина.pdf385,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.