Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526
Название: Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
Авторы: Рощина, Л.О.
Захаров, О.О.
Ключевые слова: самореалізація студента
Болонський процес
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Рощина Л.О., Захаров О.О. Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента // Наука. Релігія.Суспільство.- 2011.-№1.- С.89-94
Краткий осмотр (реферат): В статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.
Описание: In this article it was attempted to analyze the key points of introduction of the Bologn system in Ukraine. It was proved, that the Bologn system of education, despite all its shortcomings, may have a positive influence on the Ukrainian educational system. This system takes into account individual features of each student and allows ground for their creative self-actualization, understanding of their role in society.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1526
Располагается в коллекциях:Статті кафедри соціології і політології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
болонський процес.doc10,2 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.