Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526
Title: Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
Authors: Рощина, Л.О.
Захаров, О.О.
Keywords: самореалізація студента
Болонський процес
Issue Date: 2011
Citation: Рощина Л.О., Захаров О.О. Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента // Наука. Релігія.Суспільство.- 2011.-№1.- С.89-94
Abstract: В статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.
Description: In this article it was attempted to analyze the key points of introduction of the Bologn system in Ukraine. It was proved, that the Bologn system of education, despite all its shortcomings, may have a positive influence on the Ukrainian educational system. This system takes into account individual features of each student and allows ground for their creative self-actualization, understanding of their role in society.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1526
Appears in Collections:Статті кафедри соціології і політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
болонський процес.doc10,2 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.