Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13647
Назва: Інституціалізація ринкової взаємодії на засадах корпоративної культури
Інші назви: Institutionalization of Market Cooperation on Principles of Corporate Culture
Институционализация рыночного взаимодействия на принципах корпоративной культуры
Автори: Назарова, Г.В.
Nazarova, G.V.
Ключові слова: корпоративна культура
ринкові стосунки
corporate culture
market relations
корпоративная культура
рыночные отношения
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 37-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2009. – 234 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено ринкові стосунки, їх динаміка під впливом зміни в корпоративній культурі.
Опис: Market relations, their dynamics under the influence of changes in corporate culture were thoroughly examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13647
Розташовується у зібраннях:Випуск 37-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nazarova.pdf290,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.