Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13477
Название: ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНО – ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
Другие названия: THE CONCEPT OF SOCIAL RESPONSIBLE MARKETING
Авторы: Булах, Ірина Вікторівна
Какуніна, Ганна Анатоліївна
Bulakh, Irina
Kakunina, Anna
Ключевые слова: соціально – відповідальний маркетинг, соціальний маркетинг, концепція управління маркетингом, холістичний маркетинг, цивілізований маркетинг, етика, практична логіка.
socially - responsible marketing, social marketing, the concept of marketing management, holistic marketing, civilized marketing, ethics, practical logic.
Дата публикации: 2010
Издательство: Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки
Библиографическое описание: Булах І.В. Поняття соціально-відповідального маркетингу / І.В. Булах, Г.А. Какуніна, О.О. Черних // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. - №5. – Т.4. – С. 67-70
Краткий осмотр (реферат): В період трансформації сучасної економіки в соціально орієнтовану питання визначення поняття соціально – відповідального маркетингу є особливо актуальним для вітчизняних промислових підприємств. Постає гостра необхідність застосування концепції соціально – відповідального маркетингу в сучасних умовах господарювання.
Описание: In the period of transformation of modern economy in socially oriented question of determination of concept socially - responsible marketing is especially actual for domestic industrial enterprises. The sharp necessity of application of conception appears socially - responsible marketing in the modern terms of menage.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13477
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4_Какунина.pdf124,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.