Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13303
Title: О логике и перспективах междисциплинарной интеграции новой институциональной экономики и маркетинга
Other Titles: Про логіку і перспективи міждисциплінарної інтеграції нової інституційної економіки та маркетингу
The logic and the prospects of interdisciplinary integration of the new institutional economics and marketing
Authors: Тимошенков, И.В.
Нащекина, О.Н.
Тимошенків, І.В.
Нащокіна, О.М.
Timoshenkov, I.V.
Nashchekina, O.N.
Keywords: маркетинг
новая институциональная экономика
междисциплинарная интеграция социальных наук
маркетинг
нова інституційна економіка
міждисциплінарна інтеграція соціальних наук
marketing
new institutional economics
interdisciplinary integration of social sciences
Issue Date: 2010
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-1. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 230 с.
Abstract: Проанализированы теоретические воззрения отечественных и зарубежных ученых на природу, характер и механизмы взаимосвязи маркетинга и экономической теории. Обоснована приоритетность и конкретные направления междисциплинарной интеграции маркетинга и новой институциональной экономической теории.
Description: Theoretical approaches of domestic and foreign scholars to the nature, character and mechanisms of relationship between marketing and economic theory are analyzed. Priority and specific trends of interdisciplinary integration of marketing and new institutional economic theory are grounded.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13303
Appears in Collections:Випуск 38-1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Timoshenkov I.V., Nashchekina O.N..pdf333,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.