Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13035
Название: ХАРАКТЕРНІ ВИМОГИ ДО ЦІЛЕЙ ТА ЗМІСТУ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
Авторы: Данильчук, Оксана Миколіївна
Ключевые слова: кредитно-модульне навчання, індивідуально-особистісний підхід, професійна підготовка, модуль.
credit-modular education, individual-personality approach, professional training, module.
Дата публикации: 6-июн-2011
Издательство: Стратегия качества в промышленности и образовании” Збірник наукових праць. „Фортуна” 2011р., м. Варна Болгарія 3-10 червень С. 390-392
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто окремі вимоги до впровадження кредитних освітніх систем, а саме характерні дидактичні вимоги до цілей та змісту кредитно-модульного навчання та організації навчального процесу. Наведено загальні вимоги щодо змісту і структурованості навчального матеріалу, ролі та основних функцій викладача, врахування індивідуальних особливостей студентів.
Описание: The article features certain requirements as for the implementation of credit educational systems, namely characteristic didactics requirements as for the aims and content of credit-modular education and organization of the academic process. The article provides general requirements as for content and structural organization of the teaching material, role and basic functions of the teacher, taking into consideration students’ individual peculiarities.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13035
Располагается в коллекциях:Доповіді та тези доповідей на конференціях і семінарах

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття Данильук О.М. 2011.doc58,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.