Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12941
Назва: Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний базіс сталого розвитку підприємства
Інші назви: Marketing Ecological Strategy as a Conceptual Basis for Sustainable Development of the Enterprise
Автори: Андрєєва, Н.М.
Мартинюк, О.М.
Andreyeva, N.N.
Martynyuk, E.N.
Ключові слова: стійкий розвиток
маркетинг
екологічний менеджмент
sustainable development
marketing
ecological management
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 36-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2009. – 283 с.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано в рамках концепції сталого розвитку елементи маркетингової екологічної стратегії підприємства, розкрита їх змістовна сутність і особливості реалізації в системі стратегічного екологічно орієнтованого менеджменту.
Опис: Within the concept of sustainable development the paper gives grounds to the elements of the marketing ecological strategy of a business, discloses the content of their nature and characteristics of its implementation within the strategic environment-oriented management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12941
Розташовується у зібраннях:Випуск 36-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andreeva.pdf529,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.