Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12252
Назва: Діагностика та корекція розвитку психічних пізнавальних процесів у детей дошкільного віку
Автори: Юсипіва, Т.І.
М'ясоїд, Г.І.
Ключові слова: пізнавальні процеси
cognitive processes
діти дошкільного віку
pre-school children
програма "Малятко"
program "Malyatko"
готовність до навчання
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): Діагностика та корекція розвитку психічних пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку. У статті обговорюються питання готовності дошкільнят до навчання у школі, шляхи виявлення рівнів сформованості пізнавальних процесів і їх корекції через систему занять за програмою "Малятко".
Опис: Diagnosis and correction of mental cognitive processes in preschool children. The article discusses the readiness of preschool children in learning at school by identifying the levels of cognitive processes and their correction through the classes under the "Baby".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12252
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
юсипива.pdf120,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.