Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12226
Назва: Особливості окремих дидактичних категорій в модульному навчанні алгебри та початків аналізу
Автори: Кухарева, О.С.
Ключові слова: дидактична категорія
didactic category
модульне навчання
modular training
алгебра та початок аналізу
algebra and calculus
структуризація навчання
structuring of training
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано модульне навчання з позиції деяких дидактичних категорій. Розглянуто критерії відбору, принципи структуризації та організації змісту навчання початків аналізу в умовах модульного підходу.
Опис: In the article module studies are analysed from position of some didactics categories.The criteria of selection are considered, principles of structuring and organization of maintenance of studies of beginnings of analysis in the conditions of module approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12226
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кухарева.pdf89,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.