Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12226
Назва: | Особливості окремих дидактичних категорій в модульному навчанні алгебри та початків аналізу |
Автори: | Кухарева, О.С. |
Ключові слова: | дидактична категорія didactic category модульне навчання modular training алгебра та початок аналізу algebra and calculus структуризація навчання structuring of training |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано модульне навчання з позиції деяких дидактичних категорій. Розглянуто критерії відбору, принципи структуризації та організації змісту навчання початків аналізу в умовах модульного підходу. |
Опис: | In the article module studies are analysed from position of some didactics categories.The criteria of selection are considered, principles of structuring and organization of maintenance of studies of beginnings of analysis in the conditions of module approach. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12226 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кухарева.pdf | 89,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.