Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11990
Назва: Умови формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів в період модерізації педагогічної освіти в контексті Болонского процесу
Автори: Майборода, Г.Я.
Пакушина, Л.З.
Ключові слова: валеологічна грамотність
соціальний педагог
вища освіта
педагогічна освіта
Болонський процес
Valeological literacy
social pedagogue
higher Education
pedagogical education
Bologna Process
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу умов формування валеологічної грамотності в майбутніх соціальних педагогів у період інноваційних змін системи вищої освіти в Україні.
Опис: Article is devoted to the analysis of valeological literacy formation conditions of the future social teachers in innovative changes of higher educational system in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11990
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
майборода.pdf113,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.