Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11979
Назва: Сучасні тенденції розвитку соціально-педагогічної освіти у контексті ідей Болонського процесу
Автори: Архипова, С.П.
Ключові слова: Болонський процес
Bologna process
соціально-педагогічна освіта
social-pedagogical education
розвиток освіти
development of education
education quality
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні тенденції розвитку соціально-педагогічної освіти у контексті ідей Болонського процесу.
Опис: The article deals with the concepts of education quality, conditions advancement the quality of social-pedagogical education in the context of Bologna process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11979
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
архипова.pdf108,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.