Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11975
Назва: Модернізація педагогічної освіти в контексті Болонського процесу,впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес вищої школи
Автори: Щасна, Л.Ф.
Ключові слова: Болонський процес
кредитно-модульна система
Bologna Process
Credit-Module System
педагогічна освіта
система навчання
pedagogical education
learning system
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему переходу від традиційної системи навчання до кредитно-модульної як перспективної і обов'язкової умови щодо участі України у Болонському процесі
Опис: The issue of Traditional Educational System transformation into the Credit-Module System is examined as a perspective and obligatory participating condition regarding Ukraine's membership in Bologna Process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11975
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
щасна.pdf105,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.