Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11929
Назва: Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги
Автори: Полуянов, Володимир Петрович
Савенко, Анастасія Юріївна
Ключові слова: Банківські послуги
Рекламна кампанія
Просування банківської послуги
Стимулювання збуту
Особистий продаж
засоби прямої комунікації
Дата публікації: 2009
Видавництво: Схід. Аналітично - інформаційний журнал
Бібліографічний опис: Полуянов В.П. Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги / В.П.Полуянов, А.Ю. Савенко // Схід. Аналітично - інформаційний журнал. – 2009. - № 9(100). – С. 40 – 47.
Серія/номер: Економіка;№9 (100)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з єтапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11929
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.