Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11929
Название: Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги
Авторы: Полуянов, Володимир Петрович
Савенко, Анастасія Юріївна
Ключевые слова: Банківські послуги
Рекламна кампанія
Просування банківської послуги
Стимулювання збуту
Особистий продаж
засоби прямої комунікації
Дата публикации: 2009
Издательство: Схід. Аналітично - інформаційний журнал
Библиографическое описание: Полуянов В.П. Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги / В.П.Полуянов, А.Ю. Савенко // Схід. Аналітично - інформаційний журнал. – 2009. - № 9(100). – С. 40 – 47.
Серия/номер: Економіка;№9 (100)
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з єтапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11929
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.