Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Назва: | Теоретико-методологічні основи навчання обдарованих школярів:американський підхід |
Автори: | Тадеєв, П.О. |
Ключові слова: | обдаровані школяри американські вчителі навчання школярів виховання школярів gifted pupils American teachers teaching of schoolboys education of pupils |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено методологічні засади навчання обдарованих школярів у США. Основна увага зосереджується на висвітленні процесу подолання труднощів, що виникають в американських учителів, у зв'язку з навчанням і вихованням обдарованих школярів. |
Опис: | The article is devoted to methodological bases of gifted schoolchildren education in the USA.The core goal of the work is to clear up the difficulties which appear before the American teachers concerning education and instruction of the gifted |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11764 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тадеев.pdf | 110,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.