Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Назва: Теоретико-методологічні основи навчання обдарованих школярів:американський підхід
Автори: Тадеєв, П.О.
Ключові слова: обдаровані школяри
американські вчителі
навчання школярів
виховання школярів
gifted pupils
American teachers
teaching of schoolboys
education of pupils
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено методологічні засади навчання обдарованих школярів у США. Основна увага зосереджується на висвітленні процесу подолання труднощів, що виникають в американських учителів, у зв'язку з навчанням і вихованням обдарованих школярів.
Опис: The article is devoted to methodological bases of gifted schoolchildren education in the USA.The core goal of the work is to clear up the difficulties which appear before the American teachers concerning education and instruction of the gifted
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11764
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тадеев.pdf110,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.