Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11584
Назва: Problem based learning in British medical schools:pros and cons
Автори: Palamarenko, I.
Ключові слова: проблемное обучение
медицинское образование
meta-analyses
medical education
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): Статья представляет обзор различных взглядов на проблемное обучение (ПО) в системе медицинского образования Великобритании на основе синтеза различных мета-анализов. Продемонстрирована эффективность ПО по сравнению с традиционным обучением с точки зрения мотивации и повышенного интереса студентов к обучению;сравнены преимущества и недостатки ПО в медицинском образовании
Опис: The article gives an overview of different approaches to PBL in medical education system in Great Britain on the basis of the synthesis of the different meta-analyses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11584
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
паламаренко.pdf101,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.