Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11550
Назва: Экологический маркетинг на примере корпорации Amway
Автори: Шафоростова, Марина Николаевна
Василюкова, И.А.
Ключові слова: экологический маркетинг
Дата публікації: 2008
Видавництво: Донецк
Бібліографічний опис: Шафоростова М.Н., Василюкова І.О. Екологічний маркетинг на прикладі корпорації AMWAY // Зб. першої регіональної конференції «Комплексне використання надр» (24 листопада 2008). – Донецьк: ДонНТУ. – С. 94-97.
Короткий огляд (реферат): Высокий уровень загрязнения окружающей среды и нарастание экодеструктивных процессов в настоящее время являются актуальными проблемами. Они заставляют задуматься о необходимости экологизации социально-экономического развития. Экологический фактор – один из решающих условий повышения конкурентоспособности товаров и свидетельство заботы производителя о своей репутации в обществе. В середине двадцатого века появилось понятие «экологический маркетинг», а фактор экологической чистоты продукта стал определять цену на него.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11550
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри природоохоронної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11c.pdf23,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.