Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11390
Название: Визначення напружено-деформованого стану пневматичної шини на основі тривимірної нелінійної моделі
Другие названия: Определение напряженно-деформированного состояния пневматической шины на основе трехмерной нелинейной модели
Definition of the Deformation Mode of Pneumatic Tire on the Basis of Three-Dimensional Nonlinear Model
Авторы: Арефін, Ю.В.
Ларін, О.М.
Ларін, О.О.
Субочев, Олександр Іванович
Арефин, Ю.В.
Ларин, А.Н.
Ларин, А.А.
Субочев, Александр Иванович
Arefin, Yu.V.
Larin, A.N.
Larin, A.A.
Subochev, A.I.
Ключевые слова: ПНЕВМАТИЧНА ШИНА
НАПРУЖЕНИЙ СТАН
ГЕОМЕТРИЧНА НЕЛІНІЙНІСТЬ
ПНЕВМАТИЧЕСКАЯ ШИНА
НАПРЯЖЕННОЕ СОСТОЯНИЕ
ГЕОМЕТРИЧЕСКАЯ НЕЛИНЕЙНОСТЬ
PNEUMATIC TIRE
STRESS STATE
GEOMETRIC NONLINEARITY
Дата публикации: 2-сен-2011
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Арефін Ю.В.Визначення напружено-деформованого стану пневматичної шини на основі тривимірної нелінійної моделі / Ю.В. Арефін, О.М. Ларін, О.О. Ларін, О.І. Субочев // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 71-77.
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано лінійні та геометрично нелінійні тривимірні моделі пневматичних шин, що враховують її багатошарову структуру та особливості механічних характеристик кожного шару. Проведено дослідження статичного напружено-деформованого стану шини на основі обох моделей для навантаження внутрішнім тиском із різною величиною.
Описание: The linear and geometrically nonlinear three-dimensional models of pneumatic tires are offered. These models take into account their multi-layer structure as well as peculiarities of each layer mechanical data. Investigations of the static tire deformation mode on the basis of both models are carried out for the alternating pressurization.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11390
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2011-12)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Арєфін.pdf3,52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.