Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11257
Title: Аспекти стратегічного управління діяльністю автотранспортних підприємств у сучасних умовах
Other Titles: Аспекты стратегического управления деятельностью автотранспортных предприятий в современных условиях
Аspects of Strategic Management at the Automobile Transport Enterprises in Modern Conditions
Authors: Деречинський, Юлій Наумович
Рудавка, Наталія Вікторівна
Деречинский, Юлий Наумович
Рудавка, Наталия Викторовна
Derechinskiy, U.N.
Rudavka, N.V.
Keywords: СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
АВТОТРАНСПОРТНІ ПІДПРИЄМСТВА
СТРАТЕГИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ
АВТОТРАНСПОРТНЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
STRATEGIS MANAGEMENT
AUTOMOBILE-TRANSPORT ENTERPRISES
Issue Date: 30-May-2006
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Деречинський Ю.Н. Аспекти стратегічного управління діяльністю автотранспортних підприємств у сучасних умовах / Ю.Н. Деречинський, Н.В. Рудавка // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 1(2). – С. 49-53.
Abstract: Розглянуто основні аспекти застосування концепції стратегічного управління як ефективного напряму роботи автотранспортних підприємств у сучасних умовах. Схарактеризовано основні ознаки, проаналізовано елементи стратегічного управління, наведено етапи здійснення процесу стратегічного управління на прикладі автобази «Артемвугілля». Застосування концепції стратегічного управління дозволить підприємствам автотранспорту визна- чити розробку нових виробничих підходів, спрямованих на отримання позитивних результатів у перспективному періоді.
Description: The main aspects of the strategic management concept application as an effective instrument of the production management at the automobile transport enterprises in modern conditions are considered. The main signs are characterized, the strategic management elements are analyzed and the stages of the strategic management process accomplishment are carried out as an example taken the motor depot “Artyemugol”. The application of the strategic management concept will allow automobile transport enterprises to define the development of the new production approaches directed at the positive results obtaining in a long - range period.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11257
Appears in Collections:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"
№1 (2006-2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Деречинский.pdf342,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.