Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11172
Название: Статистична оцінка швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації
Другие названия: Статистическая оценка скоростного режима двигателей автобусов в городских условиях эксплуатации
Statistical Estimation of Bus Engine Speed Mode in the Urban Operation Conditions
Авторы: Нємий, С.В.
Данило, О.Я.
Немый, С.В.
Данило, О.Я.
Nemyi, S.V.
Danilo, O.Ya.
Ключевые слова: ДВИГУН: ШВИДКІСНИЙ РЕЖИМ ДВИГУНА
СТАТИСТИКА ШВИДКІСНОГО РЕЖИМУ
ШВИДКІСНИЙ РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
УМОВИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
ДВИГАТЕЛЬ: СКОРОСТНОЙ РЕЖИМ ДВИГАТЕЛЯ
СТАТИСТИКА СКОРОСТНОГО РЕЖИМА
СКОРОСТНОЙ РЕЖИМ ЭКСПЛУАТАЦИИ
УСЛОВИЯ ЭКСПЛУАТАЦИИ
ENGINE: ENGINE SPEED MODE
SPEED MODE STATISTICS
OPERATION SPEED MODE
OPERATION CONDITIONS
Дата публикации: 2-сен-2011
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Нємий С.В. Статистична оцінка швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації / С.В. Нємий, О.Я. Данило // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 28-34.
Краткий осмотр (реферат): Проведено експериментальні дослідження швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації, в результаті чого отримано і наведено відповідні статистичні дані та залежності, які можна використовувати при подальших теоретичних і експериментальних дослідженнях показників роботи автобусних двигунів, що залежать від їх швидкісного режиму експлуатації. Згідно з отриманими експериментальними даними статистичний розподіл обертів колінчастого вала двигунів автобусів в міських умовах експлуатації узгоджується із нормальним законом.
Описание: The experimental investigations of bus engine speed mode are carried out in the urban operation conditions. As a result the appropriate statistical data and dependences are received. They may be used in further theoretical and experimental investigations of bus engine operating indices which depend on the speed operation mode. According to the received experimental data the statistical distribution of crankshaft revolution of bus engine in the urban operation conditions conforms to the normal distribution.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11172
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:№1 (2011-12)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Нємий 28-34.pdf1,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.