Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11129
Назва: Теоретичні основи підготовки маубутніх учителів для роботи з обдарованими учнями початкової школи
Автори: Коваленко, О.А.
Ключові слова: обдаровані учні
обдарованість
вчитель
початкова школа
gift
primary school
the gifted children
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): У статті характеризується сутність поняття "обдарованість" з позицій феноменологічного та й онтологічного підходів. Детально аналізуються вікові особливості молодих школярів і специфічні риси обдарованих учнів початкової школи. Розглядаються проблеми, які виникають під час роботи вчителя з обдарованими учнями
Опис: The essence of the problem of natural gifts has been characterized in the article. The primary school children's age peculiarities and the gifted primary school children's specific features have been analysed profoundly. The reasons for the occurrence of difficulties in the process of work with the gifted children have been exposed, and the main recommendations as to overcoming them have been proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11129
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коваленко.pdf159,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.