Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10826
Назва: | Експериментальне обґрунтування запропонованого критерію оцінки безпеки руху на ділянках автомагістралей |
Інші назви: | Экспериментальное обоснование предложенного критерия оценки безопасности движения на участках автомагистралей The Experimental Justification of the Offered Criterion of Traffic Safety Evaluation on the Motorway Sections |
Автори: | Дуднікова, Наталя Миколаївна Дудникова, Наталья Николаевна Dudnikova, N.N. |
Ключові слова: | ТРАНСПОРТНИЙ ПОТІК БЕЗПЕКА РУХУ ПРИГОДА ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНА АВТОМАГІСТРАЛЬ ТРАНСПОРТНЫЙ ПОТОК БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ ПРОИСШЕСТВИЕ ДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОЕ АВТОМАГИСТРАЛЬ TRAFFIC FLOW TRAFFIC SAFETY TRAFFIC ACCIDENT MOTORWAY CRITERION |
Дата публікації: | 17-січ-2011 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Дуднікова Н.М. Експериментальне обґрунтування запропонованого критерію оцінки безпеки руху на ділянках автомагістралей / Н.М. Дуднікова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 79-86. |
Короткий огляд (реферат): | Формалізовано процес скоєння дорожньо-транспортних пригод з причин раптової втрати водієм керованості транспортного засобу на лівій та правій смугах в умовах руху транспортних потоків автомагістраллю. Розроблено критерій оцінки безпеки руху на ділянках автомагістралей з умов запобігання дорожньо-транспортних пригод через втрату водієм керованості транспортного засобу та проведено його експериментальне обґрунтування. |
Опис: | The process of traffic accident origin due to the sudden disruption of vehicle control on the left or right motorway lane during traffic flow is formalized. The evaluation criterion of traffic safety on the motorway sections is developed to prevent traffic accidents because of disruption of vehicle control and its experimental justification is carried out. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10826 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Інформаційні системи в економіці" №2 (2010-11) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дудникова.pdf | 2,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.