Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10754
Назва: Функціональне і логічне програмування: сучасні підходи до комп'ютерного навчання
Інші назви: Фунціональне і логічне програмування: сучасні підходи до комп'ютерного навчання
Автори: Дацун, Н.М.
Ключові слова: функціональне програмування,
системи-РЕПЕТИТОРи,
експертно-навчаючі системи,
"асистенти програміста",
системи візуального програмування,
логічне програмування,
основи математичної логіки,
програмування у декларативному стилі,
програмування на мові Пролог
функциональное программирование
системы-репетиторы
экспертно-обучающие системы
"ассистенты программиста"
системы визуального программирования
логическое программирование
основы математической логики
программирования в декларативном стиле,
программирования на языке Пролог
Дата публікації: 1995
Видавництво: Інститут системних досліджень освіти України
Бібліографічний опис: Дацун Н.М. Функціональне і логічне програмування: сучасні підходи до комп'ютерного навчання/ Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. – К.: ІСДО, 1995. – Вип. 1. – с.71-78.
Серія/номер: Проблеми освіти;Вип. 1
Короткий огляд (реферат): Зміна парадигм у інформатиці — це неминучий результат її розвитку. Зараз все більше поширюються парадигми функціонального та логічного програмування. Названі парадигми більше відповідають способові мислення людини порівняно з імперативними мовами, тому мови функціонального та логічного програмування відносять до мов штучного інтелекту. У статті розглядаються сучасні підходи до навчання функціонального та логічного програмування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10754
ISBN: 5-7763-9934-3
Розташовується у зібраннях:Статті співробітників кафедри ПМІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FLP.pdf301,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.