Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10677
Title: МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ СЕГМЕНТИРОВАНИЯ РЫНКА УГОЛЬНОЙ ПРОДУКЦИИ
Other Titles: METHODOLOGICAL BASES OF SEGMENTING OF MARKET OF COAL PRODUCTS
Authors: Худолей, Олег Геннадьевич
Селезнев, Игорь Николаевич
Keywords: Рынок, сегментирование, метод, уголь, производство, цена, качество, потребление
Market, segmenting, method, coal, production, price, quality, consumption
Issue Date: 2003
Publisher: Донецк: ДУНПГО
Citation: Геотехнологии на рубеже XXI века. / Под общ. Ред. С.С.Гребенкина, Ю.В.Бондаренко – Донецк: ДУНПГО. Т.3. 2003. – 175 с.
Abstract: В условиях нестабильной политики государства в угледобывающем комплексе стра-ны, шахтам невероятно сложно развивать свою производственно-хозяйственную деятель-ность. В этих условиях опыт стран, отдельных отраслей и фирм, прошедших через анало-гичные ситуации в различные периоды времени, может оказать неоценимую пользу. In the conditions of unstable politics of the state in the угледобывающем complex of стра-ны, mines are incredibly difficult to develop it производственно-хозяйственную деятель-ность. In these terms experience of countries, separate industries and firms, getting through анало-гичные situations in different periods of time, can render an invaluable benefit.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10677
Appears in Collections:Худолей О.Г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Худолей - Сегментирования рынка.doc65,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.