Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10676
Название: КРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ВУГІЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
Другие названия: CRITERIA AND PRINCIPLES OF MARKET OF COAL PRODUCTS SEGMENTATION ARE AT REGIONAL LEVEL
Авторы: Худолей, Олег Геннадьевич
Ключевые слова: Критерии, принципы, маркетинг, рынок, сегментирование, уголь, регион
Criteria, principles, marketing, market, segmenting, coal, region
Дата публикации: 2003
Издательство: Вісник українського державного університету водного господарства та природокористування
Библиографическое описание: Серія Економіка, - 2003. 698 с.– С. 342-346.
Краткий осмотр (реферат): Приведено класичний маркетинговий підхід до розробки критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукції на регіональному рівні. Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновані найбільш ймовірні показники по яких доцільно робити позициювання вугільної продукції з метою створення конкурентної переваги. Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10676
Располагается в коллекциях:Худолей О.Г.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УДК 3.doc52 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.