Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10670
Title: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ МАРКЕТИНГА
Other Titles: THEORETICAL BASES OF MARKETING
Authors: Худолей, Олег Генадьевич
Keywords: Рынок, товар, продвижение, цена, коммуникации, стратегия, тактика
Market, commodity, advancement, price, communications, strategy, tactics
Issue Date: 2000
Publisher: ДонГТУ
Citation: Учебное пособие для вузов. — Донецк: ДонГТУ, 2000, — 452 с.
Abstract: Настоящее пособие ставит своей целью раскрытие теоретических ос-нов, принципов и методов маркетинга в производственной сфере как ком-плексной и целостной системы планирования, управления и развития произ-водства и сбыта.Рассмотрены основные понятия маркетинга, наиболее важные направ-ления и инструменты его применения в соответствии со стратегическими це-лями промышленных предприятий в условиях развивающихся рыночных от-ношений. Учитывая накопленный мировой и отечественный опыт в области маркетинга, авторы в доступной форме раскрывают сущность основопола-гающих вопросов технологии современного бизнеса. Книга предназначена для студентов высших учебных заведений, слуателей системы повышения квалификации, а также для широкого круга чи-тателей, желающих приобрести знания в области маркетинговой деятельности. The real manual puts the aim opening of theoretical bases, principles and marketing methods in a productive sphere as a complex and integral system of planning, management and development of production and sale. The basic concepts of marketing, most essential directions and instruments of his application, are considered in accordance with strategic це-лями of industrial enterprises in the conditions of developing market relations. Taking into account the accumulated world and home experience in area of marketing, authors in an accessible form expose essence of основопола-гающих questions of technology of modern business. A book is intended for the students of higher educational establishments, listeners of the system of in-plant training, and also for the wide circle of readers wishing to purchase knowledge in area of marketing activity.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10670
ISBN: 966-7559-21-1
Appears in Collections:Худолей О.Г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макет.doc3,51 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.