Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10537
Название: School-based teacher training as an introduction mechanism of the child-centred education
Авторы: Umarova, Farida
Ключевые слова: педагог
компетенція
Узбекистан
кваліфікація
школа
Uzbekistan
teacher training
school-based
Дата публикации: 2009
Издательство: Донецький національний технічний університет
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Краткий осмотр (реферат): Авторка висвітлює форми підвищення кваліфікації кадрів, які застосовуються в Узбекистані, розглядає світовий і вітчизняний досвід запровадження системи навчання вчителів на базі школи як ефективний спосіб неперервного розвитку професійної компетенції педагогів
Описание: This article deals with the ongoing reforms in the field of teacher training in Uzbekistan, the world and national practise in implementation of school-based teacher training as an effective way of contentious professional development of teachers
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10537
Располагается в коллекциях:Випуск 5(155) - 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
фарида.pdf108,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.