Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10529
Название: Дослідження зв’язку між містобудівними факторами і рівнем небезпеки міського руху з застосуванням математичних моделей
Другие названия: Исследование связи между градостроительными факторами и уровнем опасности городского движения с применением математических моделей
Relation Probe between Town-Planning Factors and City Traffic Danger Rate with Application of Mathematical Models
Авторы: Толок, Олександр В'ячеславович
Самісько, Тетяна Олександрівна
Толок, Александр Вячеславович
Самисько, Татьяна Александровна
Tolok, A.V.
Samisko, T.A.
Ключевые слова: ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЯ МЕРЕЖА
МІСТОБУДУВАННЯ
РІВЕНЬ НЕБЕЗПЕКИ МІСЬКОГО РУХУ
УЛИЧНО-ДОРОЖНАЯ СЕТЬ
ГРАДОСТРОИТЕЛЬСТВО
УРОВЕНЬ ОПАСНОСТИ ГОРОДСКОГО ДВИЖЕНИЯ
STREET NETWORK
TOWN-PLANNING
DANGER RATE OF CITY TRAFFIC
Дата публикации: 17-янв-2011
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Толок О.В. Дослідження зв’язку між містобудівними факторами і рівнем небезпеки міського руху з застосуванням математичних моделей / О.В. Толок, Т.О. Самісько // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 43-54.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено математичні моделі оцінки рівня небезпеки міського руху на вулично-дорожній мережі. З застосуванням цих математичних моделей досліджено зв’язок між містобудівними факторами і рівнем небезпеки міського руху. На конкретному прикладі показано, яким чином можна використати отримані результати для обґрунтування розвитку вулично-дорожньої мережі з позицій безпеки міського руху.
Описание: Mathematical models of the estimation of city traffic danger rate in the street network are developed. The relation between town-planning factors and city traffic danger rate is investigated due to mathematically based models. By the concrete example it is shown, how it is possible to use the obtained results for the development of street network with city traffic safety.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10529
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2010-11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Толок.pdf423,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.