Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10529
Назва: Дослідження зв’язку між містобудівними факторами і рівнем небезпеки міського руху з застосуванням математичних моделей
Інші назви: Исследование связи между градостроительными факторами и уровнем опасности городского движения с применением математических моделей
Relation Probe between Town-Planning Factors and City Traffic Danger Rate with Application of Mathematical Models
Автори: Толок, Олександр В'ячеславович
Самісько, Тетяна Олександрівна
Толок, Александр Вячеславович
Самисько, Татьяна Александровна
Tolok, A.V.
Samisko, T.A.
Ключові слова: ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЯ МЕРЕЖА
МІСТОБУДУВАННЯ
РІВЕНЬ НЕБЕЗПЕКИ МІСЬКОГО РУХУ
УЛИЧНО-ДОРОЖНАЯ СЕТЬ
ГРАДОСТРОИТЕЛЬСТВО
УРОВЕНЬ ОПАСНОСТИ ГОРОДСКОГО ДВИЖЕНИЯ
STREET NETWORK
TOWN-PLANNING
DANGER RATE OF CITY TRAFFIC
Дата публікації: 17-січ-2011
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Толок О.В. Дослідження зв’язку між містобудівними факторами і рівнем небезпеки міського руху з застосуванням математичних моделей / О.В. Толок, Т.О. Самісько // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 43-54.
Короткий огляд (реферат): Розроблено математичні моделі оцінки рівня небезпеки міського руху на вулично-дорожній мережі. З застосуванням цих математичних моделей досліджено зв’язок між містобудівними факторами і рівнем небезпеки міського руху. На конкретному прикладі показано, яким чином можна використати отримані результати для обґрунтування розвитку вулично-дорожньої мережі з позицій безпеки міського руху.
Опис: Mathematical models of the estimation of city traffic danger rate in the street network are developed. The relation between town-planning factors and city traffic danger rate is investigated due to mathematically based models. By the concrete example it is shown, how it is possible to use the obtained results for the development of street network with city traffic safety.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10529
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2010-11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Толок.pdf423,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.